F.A.Q
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen worden 2x per week verzonden, op maandag en donderdag. De levertijd bedraagt 1-3 werkdagen (dit is een indicatie).
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Bij bestellingen tot 5 kaartjes kan je ervoor kiezen om je bestelling te versturen via brievenbuspost. Alle andere bestellingen worden verzonden via pakketpost. Bestellingen in België worden verzonden met BPost, bestellingen naar Nederland worden verzonden via PostNL. Je ontvangt ook een track & trace code op het door jou ingevoerde e-mailadres bij de bestelling.
De verzendkosten worden automatisch berekend bij het afronden van je bestelling.
Kan ik mijn bestelling komen ophalen?
Zeker! Kies bij het afronden van je bestelling voor de optie ‘ophalen’. Ik contacteer je om een afspraak te maken wanneer je de bestelling kan komen ophalen.
Ik wil je kaartjes graag verkopen in mijn winkel, is dat mogelijk?
Super leuk! Dat is zeker mogelijk. Je kan hier meer info vinden en je B2B-account aanvragen.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kan je bestelling tot 14 kalenderdagen na ontvangst retourneren of omruilen. Meer info vind je op deze pagina.